NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
EtceeShopi KristinaKasalova Radu Justyna Skorupska Bojar Zyto Prelegenci_ET

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2018-10-03

08:45-09:00

Kawa/Networking#

09:00-09:15

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:15-09:45

10 Key Ingredients for Answear's Fashion E-Commerce Success in Romania#

*Adapting to the Romanian market - going Local, Mobile and Social in Romania;
*Happy Customers = the main KPI measured by Answear in Romania;
*Styling, Content Marketing and Product photo and video as key conversion drivers

Raluca  Radu

Raluca Radu

Co-Organiser GPeC & Country Manager Answear.ro


09:45-10:15

Checking out Czechia?#

What you should know before your expansion
* Do‘s and don‘ts of online shops in Czech Republic
* Industries on the rise
* How to win customers‘ hearts

Kristína Kasalova

Kristína Kasalova

senior e-commerce consultant, ACOMWARE s.r.o.


10:15-11:00

I need your clothes, your boots, and your motorcycle” – What foreigners want to buy in Poland#

*Central and Eastern Europe economic potential (SMBs, infrastructure, local talents, development of online commerce)
*Cross-border trade 2016 vs 2018: key drivers and barriers that influence consumers’ choices in the region
*New technologies (AI, AR, machine learning) and how SMBs can get them and use them

Matt  Komorowski

Matt Komorowski

dyrektor zarządzający, PayPal w Europie Północnej i Środkowej


11:00-11:30

Najnowsze trendy w płatnościach#

Współczesny konsument jest w pełni świadomy możliwości, jakie oferują nowe rozwiązania technologiczne i coraz częściej dokonuje płatności przez internet, ceni sobie wygodę i szybkość, a dzięki innowacyjnym metodom płatniczym może zrealizować je w dowolnym miejscu, czasie i na każdym urządzeniu mającym łączność z internetem. Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o nowoczesne technologie w zakresie metod płatności ma bezpośredni wpływ na zatrzymanie obecnego konsumenta, jak i pozyskanie nowego. 

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

dyrektor ds. sprzedaży i marketingu – Przelewy24, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:30

E-grocery oraz grocery multichannel – gdzie jest i jak zmieni się rynek?#

* Obecne modele e-grocery/multichannel i ich popularność – Polska, CEE, Świat
* Wizja dla „spożywki” za 10 lat
* Jakie zmiany nastąpią w najbliższych latach w naszym regionie

Zbigniew  Płuciennik

Zbigniew Płuciennik

założyciel i prezes serwisu, Szopi.pl


12:30-13:00

Fundamentalna zmiana w handlu. Jak nowoczesne platformy e-commerce wspierają dystrybucję i komunikację#

* Jak klienci Allegro szukają produktów i jak budować ich zaangażowanie wokół produktów
* Jak wykorzystać platformę, aby skutecznie dotrzeć do klientów
* Sezonowość, mobile, migracja z offline do online

Michał Iwanciw

Michał Iwanciw

dyrektor rynku elektronika , Grupa Allegro


13:00-13:20

Zachód nie jest ważny - CEE to przyszłość#

*Na jakich rynkach warto rozwijać swoją działalność jako właściciel polskiego e-sklepu
*Praktyczne informacje na temat ecommerce na Słowacji, Czechach, Węgrzech, Rumunii i Bułgarii
*Jak zrozumieć ekspansję, czego unikać na poszczególnych rynkach

Thomas Vrtik

Thomas Vrtik

CEO, co-founder , Expandeco.com


13:20-13:50

Jak stworzyć globalny dream team w sprzedaży online#

Prowadząc biznes online, nie można przegapić szansy jaką daje nam globalny e-commerce. Wystarczy spojrzeć na rynek amerykański, aby przekonać się, że ogromna większość sprzedawców retail z TOP500 eksportuje swoje towary. Firmy, które zdecydowały się na ekspansję zagraniczną szybko przeskakują z kilku do kilkunastu, a następnie do ponad 100 różnych rynków. Bardzo często dla przedsiębiorcy (nie rzadko małego) ekspansja wiąże się ze sporą inwestycją, na którą musi poświęcić uzyskane dochody. Dlatego też wielu właścicieli, obawiając się utraty tego, co już zbudowali, pozostaje na rynku lokalnym i na nim się skupia. Zestaw dobrych praktyk: jak zacząć eksport, założyć firmę w innym kraju, lub znaleźć wirtualne biuro, zorganizować globalną sprzedaż i logistykę, przeprowadzić rekrutację,  zorganizować pracę w tym tym także zdalną oraz z jakich narzędzi ecommerce korzystać

Łukasz  Bojar

Łukasz Bojar

wiceprezes, Senetic


13:50-14:10

Machine learning i artificial intelligence w marketing automation #

Konrad  Pawlus

Konrad Pawlus

współzałożyciel oraz chief technology officer, SALESmanago


14:10-14:50

Obiad/Networking#

14:50-15:10

Od producenta do e-sprzedawcy. Case-study wdrożenia sklepu internetowego dla Manty #

Monika  Pabian

Monika Pabian

marketing manager, AtomStore


15:10-15:40

Polski e-commerce dzisiaj i Polski e-commerce za lat kilka - co się stanie z rynkiem?#

* Obraz rynku e-commerce dzisiaj oraz subiektywna wizja rynku w najbliższych latach
* Gdzie możemy spodziewać się największych zmian
* Jakie kategorie będą rosły, jakie modele dominowały?
* Gdzie będziemy robić zakupy?

Maciej Żyto

Maciej Żyto

ecommerce dyrektor, Douglas (wcześniej head of digital marketing w Euro.com.pl)


15:40-16:10

Irracjonalność na ścieżce zakupowej: jak lepiej doradzać klientom w zakupach?#

Czy ktoś z Was jeszcze wierzy, że racjonalnie podejmujemy decyzje? Obserwując od lat klientów robiących zakupy w digitalu przeczuwałem, że coś jest nie tak z klasyczną teorią ekonomii. Po Noblu dla Tverskiego i Kahnemana za odkrycia leżące u podstaw ekonomii behawioralnej wiemy nieco więcej o tym, jak możemy projektować architekturę wyboru. Podczas mojego wystąpienia chciałbym podzielić się spojrzeniem na to, o co warto zadbać na ścieżce zakupowej, aby była jeszcze skuteczniejsza.

Jacek  Popko

Jacek Popko

chief of consulting at RST software masters, founder , Usability LAB


16:10-16:30

Ewolucja zachowań zakupowych e-konsumentów - podróż w czasie i nie tylko#

* Proces zakupowy a sprzedażowy
* E-klient
* Konsumenci w internecie jako źródło informacji
* Dane, dane, dane

Justyna  Skorupska

Justyna Skorupska

head of business development/omnichannel expert, e-point