NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018/2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
EtceeShopi KristinaKasalova Radu Bojar Zyto Prelegenci_ET

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Łukasz  Bojar

Łukasz Bojar

wiceprezes, Senetic

Zarządza międzynarodowym zespołem sprzedaży. Analizuje i aktywnie szuka nowych dróg rozwoju. Od ponad 10 lat związany z branżą nowych technologii i współpracą z markami ze zróżnicowanych obszarów rynku IT. Skupiony na kliencie, solidnych kompetencjach i tworzeniu najkorzystniejszych rozwiązań biznesowych. Zawodowo związany z firmą Senetic, w której początkowo pełnił rolę dyrektora sprzedaży, a obecnie jest wiceprezesem. Wcześniej pracował m.in. jako Product Manager rozwiązań ESET. Z wykształcenia ekonomista i specjalista z zakresu komunikacji w biznesie.

Mateusz Gordon

Mateusz Gordon

director digital transformation , PwC

Ma ponad 12 lat doświadczenia w branży digital w zakresie działań omnikanałowych, strategii I transformacji cyfrowej, sprzedaży i marketingu. Posiada bogate doświadczenie projektowe z zakresu B2B i B2C w zagadnieniach omnichannel, automatyzacji działań marketingowych, RTB, ad serwery, monitorowanie kampanii cyfrowych, UX, płatności cyfrowe, BIG DATA i zaawanasowana analityka webowa.

Michał Iwanciw

Michał Iwanciw

dyrektor rynku elektronika , Grupa Allegro

Od lat związany z branżami dystrybucji b2b i retailem. Był prezesem i członkiem zarządu w spółkach z branży IT i elektroniki użytkowej: Sferis, Action Ukraine, California Computer Doświadczony w logistyce, restrukturyzacji i rozwoju przedsiębiorstw, w tym rozwoju omnichannel w handlu detalicznym. Z Allegro związany od 2015 roku. Początkowo jako head of retail a od stycznia 2018 jako dyrektor rynku elektronika w strukturach komercyjnych. Absolwent Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w Krakowie, a także WSZ-POU (Oxford Brooks MBA).

Kristína Kasalova

Kristína Kasalova

senior e-commerce consultant, ACOMWARE s.r.o.

Kristina Kasalova is a Senior E-commerce Consultant at Acomware, leading e-commerce consulting company in Czech Republic. Coming from Slovakia and with experience from the UK, Kristina offers her clients unique insights into requirements of expanding their business abroad and customer expectations in foreign markets both from East and West. Within last year she has helped local eshops to expand their business from Czechia to CEE and gradually build their presence in the new markets. She also works with international brands such as Nutricia, Estée Lauder, Decathlon or EMP, helping them to adjust their efforts to specifics of Czech online market. Her passion is programmatic advertising and data driven creative, and in her previous role she put these in use deploying customised dynamic creatives for her clients, such as UK TV provider Freeview or leading cycling equipment ChainReactionCycles, to reach selected users with tailored message at scale.

Matt  Komorowski

Matt Komorowski

dyrektor zarządzający, PayPal w Europie Północnej i Środkowej

Jest odpowiedzialny za rozwój biznesowy oraz strategiczny firmy PayPal w ponad 30 krajach, Szwecja, Norwegia, Dania, kraje Benelux, Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) i Irlandii. Skupia się na innowacjach płatniczych, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby zakupowe konsumentów, jak również na wykorzystaniu technologii w celu przyspieszenia rozwoju e-commerce oraz wsparcia rozwoju firm, zarówno w kraju, jak i za granicą. Wcześniej w PayPal pracował jako Dyrektor Sprzedaży, a następnie jako Dyrektor Zarządzający w Europie Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant w The Boston Consulting Group i Groupon. Swoją karierę rozpoczął jako przedsiębiorca w Kanadzie, gdzie wpierał małe i średnie firmy w ich inicjatywach marketingowych. Ukończył studia handlowe w University of Toronto Rotman School of Commerce.

Grzegorz  Miśta

Grzegorz Miśta

senior digital strategist, e-point Design

Ponad 14 letnie doświadczenie zawodowe w branży interaktywnej, szczególnie w obszarach UX, CRO. Pasjonuje się data driven marketingiem,  innowacyjnymi modelami biznesowymi. Ekspert w opracowywaniu strategii w kanale digital oraz wyznaczaniu mierzalnych celów. Zdobywał doświadczenie zarówno przy projektach dla dużych polskich i zagranicznych klientów jak i dla startupów. 

Monika  Pabian

Monika Pabian

marketing manager, AtomStore

Fascynatka nowych mediów i e-commerce. Posiada ponad 5 letnie doświadczenie w branży on-line marketingu. Doświadczenie zbierała w krakowskich agencjach interaktywnych tworząc strategię komunikacji w social mediach, by później przejść do e-commerce i zarządzać strategią w Presto i KrakVecie. W AtomStore odpowiedzialna jest za marketing i promocję brandu.

Konrad  Pawlus

Konrad Pawlus

współzałożyciel oraz chief technology officer, SALESmanago

Karierę zawodową rozpoczął ponad 10 lat temu, angażując się w rozwój unikalnych rozwiązań do prognozowania finansowego, opartego na modelach ekonometrycznych. W 2005 roku dołączył do Działu Rozwoju Oprogramowania spółki OpSource z siedzibą w Irlandii, gdzie odpowiadał za rozwój aplikacji OpSource Cloud™ i rozwiązań billingowych SaaS. W 2009 roku dołączył do amerykańskiego Sabre – największego na świecie dostawcy oprogramowania – jako Technical Team Leader, gdzie był odpowiedzialny za rozwój jednego z największych na świecie portali turystycznych Virtually There. Następnie w roli Software Development Supervisor kierował projektem Traveler Notification Center obsługującego dziesiątki linii lotniczych z całego świata. Konrad Pawlus jest zapalonym pasjonatem i praktykiem wykorzystania metodologii Agile. W SALESmanago kieruje zespołem Software Development – grupą najwyższej klasy inżynierów i programistów tworzących rozwiązania informatyczne automatyzujące marketing.

Zbigniew  Płuciennik

Zbigniew Płuciennik

założyciel i prezes serwisu, Szopi.pl

Jest założycielem i prezesem serwisu Szopi.pl, który od 2 lat dostarcza w największych Polskich miastach artykuły spożywcze w modelu „na żądanie”. Klient wybiera na stronie serwisu produkty z największych dyskontów i supermarketów, a „szoper”, współpracownik serwisu kupuje je w pobliskim sklepie i dowozi szybko tego samego dnia. Wcześniej przez 9 lat pracował w Alior Banku, gdzie był członkiem grupy założycielskiej i kierował szeregiem projektów i HR-em. Z wykształcenia fizyk, ma również za sobą doświadczenie w konsultingu – m.in. w The Boston Consulting Group w Polsce i w Niemczech.

Raluca  Radu

Raluca Radu

Co-Organiser GPeC & Country Manager Answear.ro

Raluca Radu is the Co-Organiser of GPeC – the most important e-commerce event in Romania, happening twice a year since 2006 – and the Country Manager of Answear in Romania. With an extensive experience of over 13 years in digital strategies for online business and online marketing, Raluca is deeply involved in the education and growth of e-commerce in Romania. In her spare time, Raluca acts as both an e-commerce trainer as well as online strategy consultant, offering feedback and helping online startups grow. During her career, Raluca was responsible for the launch of the online classifieds leader OLX.ro on the Romanian market and the for the successful growth of team forming of other online projects, while she was Country Manager for Naspers Romania. A Computer Science graduate and mathematics aficionada, Raluca is convinced that logic and data is the basis of any effective business strategy.

Marcin Sokołowski

Marcin Sokołowski

CEO, Sharebee

Marketingowiec i szef sprzedaży B2B z wieloletnim doświadczeniem w firmach z branży technologicznej. Obecnie CEO w Sharebee, pierwszej na polskim rynku platformie dedykowanej dla Social Selling i Employee Advocacy.  Wcześniej w Orange odpowiadał m.in. za stworzenie i wprowadzenie na rynek marki Integrated Solutions, stworzenie i rozwój struktury dedykowanej technologiom Microsoft oraz rozwój nowych obszarów biznesu w oparciu o kanał partnerski.
W Epicor Software Corporation kierował zespołem marketingu w regionie EMEA, gdzie odpowiadał m.in. za digital i wprowadzanie nowych produktów na rynek europejski. Wcześniej związany ze szwedzkim dostawcą rozwiązań klasy ERP – Scala Business Solutions, gdzie kierował polskim oddziałem marketingu.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Marcin  Szlassa

Marcin Szlassa

lead UX, e-point Design

Praktyk z ponad 12 letnim doświadczeniem w projektowaniu i badaniu interfejsów użytkownika. Pracował zarówno dla agencji interaktywnych, przez kilka lat prowadził własną firmę, a aktualnie w e-point buduje zespół i kompetencje UX. W codziennej pracy kluczowe jest dla niego połączenie potrzeb użytkowników i wymagań biznesowych klienta. Od kilku lat koncentruje się na projektach z obszaru e-commerce, wdrażanych w metodykach zwinnych. 

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Tomas Vrtik

Tomas Vrtik

CEO, co-founder , Expandeco.com

In 2013 I began to devote myself to developing my business talent in the online business. I became the sole representative of the Slovak wholesale brand shoes Novesta in the Slovak Republic. I left a significant footprint in the online store topanky.sk as product manager and dealmaker. I cooperate from August 2014 on ambitious Slovak start-up BESTERON - modern online payment method.  
At the end of 2014, I founded Expandeco.com, which specializes in comprehensive outsourcing services to online stores, focused on helping e-commerce to expand to CEE. Nowadays we have +50 colleagues in 12 european countries and have great customers like Notino, Footshop, Eyerim.

Natalia  Wieczorek

Natalia Wieczorek

sales manager, Przelewy24

Absolwentka Wydziału Chemii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z branżą e-commerce związana od kilku lat. Prelegentka podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń. Doświadczenie z zakresu obsługi klienta i realizacji planów sprzedażowych zbudowane podczas 6 letniego stażu pracy aktywnie wykorzystuje do pozyskiwania i budowanie relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami serwisu Przelewy24.

Maciej Żyto

Maciej Żyto

ecommerce dyrektor, Douglas (wcześniej head of digital marketing w Euro.com.pl)

Zarządza e-commerce business unit w Douglas Polska. Wcześniej, przez 4 lata head of digital marketing w euro.com.pl, największym sklepie internetowym w CEE. Posiada 18 letnie doświadczenie w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobyte w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Jest również mówcą podczas wydarzeń dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, gdzie opiera się na swoich doświadczeniach w biznesie, bieganiu ultra oraz wyprawach zimowych.